Diyarbakırlı sporcu, Bursa'da derece elde etti
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi sporcusu Hayrünnisa Kılınç, Bursa'da düzenlenen U-14 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası'nda bronz madalya kazandı.
2024.01.29 12:55 - Son Güncellenme: 2024.01.29 12:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
Gençlik ve Spor Dairesi Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Ücretsiz Spor Okulları'nda keşfedilerek Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Kulübü'ne kazandırılan Hayrünnisa Kılınç, 27-28 Ocak'ta Bursa'da düzenlenen U-14 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası'nda mücadele etti.
Kılınç, 58 ilden 986 sporcunun 18 farklı kategoride yarıştığı turnuvada 2 bin metre yürüyüş müsabakasında Türkiye üçüncüsü oldu. Kılınç, elde ettiği derece ile bronz madalya kazandı.