Diyarbakır'da yalnız yaşayan kişi ölü bulundu

Diyarbakır'da yalnız yaşayan kişi ölü bulundu

Diyarbakır'ın Ergani ilçesinde yalnız yaşayan kişi evinde ölü bulundu.

2024.07.15 20:09 - Son Güncellenme: 2024.07.15 20:10 - Güncel - AA
A
Diyarbakır'da yalnız yaşayan kişi ölü bulundu

Kemaliye Mahallesi'nde yalnız yaşayan Bozan Y'nin kaldığı evden kötü kokular gelmesi nedeniyle komşuları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

Sağlık ve polis ekipleri, itfaiyenin desteğiyle eve girdi.

Yerde hareketsiz halde bulunan Bozan Y'nin hayatını kaybettiği belirlendi.

Bozan Y'nin cesedi, otopsi için Diyarbakır Adli Tıp Kurumuna götürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.07.15 20:09 - Son Güncellenme: 2024.07.15 20:10 - AA
A