Diyarbakır'da kedileri poşete koydu, parka bıraktı
Diyarbakır'da bir kişi kedileri poşete koyarak parka bıraktı. Sitede oturan vatandaş ise yaşananlara tepki gösterdi.
2023.10.26 12:57 - Son Güncellenme: 2023.10.26 12:59 - Güncel - DHA
Olay, Kayapınar ilçesi Fırat Mahallesi'ndeki bir parkta dün meydana geldi. Poşetleyerek kutuya koyduğu kedileri parka getiren kişiyi, evinin balkonunda otururken gören site halkından N.Y., aşağı inerek tepki gösterdi.
Sur ilçesindeki bir pasajda çalıştığını, oradaki kedileri toplayıp parka bıraktığını ve zarar vermediğini söyleyen kişiyi, cep telefonu kamerası ile kaydeden N.Y., durumu sitede yaşayanlara da bildirdi.

