Diyarbakır'da bir kadın eski eşi tarafından silahla yaralandı

Diyarbakır'da bir kadın eski eşi tarafından silahla yaralandı

Kadına şiddet olaylarına bir yenisi Diyarbakır'da eklendi. Diyarbakır merkez Kayapınar ilçesinde bir kadın tartıştığı eski eşi tarafından silahla yaralandı.

2024.02.17 21:16 - Son Güncellenme: 2024.02.17 21:19 - Güncel - AA
A
Diyarbakır'da bir kadın eski eşi tarafından silahla yaralandı

İlçeye bağlı Talaytepe Mahallesi'nde henüz belirlenemeyen nedenle A.A. ve eski eşi S.A. arasında çıkan tartışma kavgaya dönüştü. Kavgada, S.A, silahla A.A'ya ateş etti.

İhbar üzerine olay yerine polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.

Yaralanan kadın sağlık ekiplerince Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Gözaltına alınan şüphelinin emniyetteki işlemleri sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.17 21:16 - Son Güncellenme: 2024.02.17 21:19 - AA
A