Diyarbakır'da ambulans ile belediye otobüsü çarpıştı!

Diyarbakır'da ambulans ile belediye otobüsü çarpıştı!

Diyarbakır'da hasta nakli yapan ambulans ile belediye otobüsünün çarpışması sonucu 3 kişi yaralandı.

2023.09.03 00:56 - Son Güncellenme: 2023.09.03 00:56 - Güncel - İHA
A
Diyarbakır'da ambulans ile belediye otobüsü çarpıştı!

Kaza, dün akşam saatlerinde Sultan Sasa Bulvarı'nda meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, diyaliz hastasının naklini yapılan ambulans ile belediye otobüsü çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle ambulans savruldu.

Kazada, 2 sağlık ekibi ve otobüs şoförü yaralandı. Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekipleri, yaralıları ilk müdahalenin ardından çevredeki hastanelere kaldırdı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.09.03 00:56 - Son Güncellenme: 2023.09.03 00:56 - İHA
A