Diyarbakır'da acı olay: Doktor, gittiği atış poligonunda intihar etti

Diyarbakır'da acı olay: Doktor, gittiği atış poligonunda intihar etti

Diyarbakır'ın merkez Kayapınar ilçesinde atış poligonuna giden doktor, atış yaptığı tabanca ile hayatına son verdi.

2024.04.14 19:25 - Son Güncellenme: 2024.04.14 22:42 - Güncel - İHA
A
Diyarbakır'da acı olay: Doktor, gittiği atış poligonunda intihar etti
01:05 Diyarbakır'da acı olay: Doktor, gittiği atış poligonunda intihar etti

İLGİLİ VİDEO

Diyarbakır'da acı olay: Doktor, gittiği atış poligonunda intihar etti

Edinilen bilgilere göre, Fırat Mahallesi Urfa Bulvarı üzerinde bulunan bir atış poligonuna gelen doktor G.Ö. (33), elindeki tabancı ile atış yapmak istediği sırada başına dayayarak ateş etti.

Olayın 112 Acil Çağrı Merkezine bildirilmesi üzerine sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Sağlık ekipleri, yaptıkları kontrollerde doktorun hayatını kaybettiğini belirledi.

Cenaze, otopsi işlemleri için Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü. Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.

KRİPTO PARADA ZARAR ETMİŞ

İntihar eden doktorun, kripto parayla ilgilendiği ve dün yaşanan düşüşte yüklü miktarda zarar ettiği ortaya çıktı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.04.14 19:25 - Son Güncellenme: 2024.04.14 22:42 - İHA
A