Diyarbakır'da 50 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Diyarbakır'da 50 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

DİYARBAKIR merkez Bağlar İlçesi'ne bağlı Yeşilalan Köyü'ndeki ilkokulda eğitim gören 50 öğrenci yemekten zehirlendikleri şüphesiyle götürüldükleri hastanede tedaviye alındı. 

2016.03.14 17:49 - Son Güncellenme: 2016.03.14 17:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Diyarbakır'da 50 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Bağlar İlçesi'ne bağlı Yeşilalan Mahallesi'ndeki okulda eğitim öğretim gören bazı çocuklar öğlen saatlerinde rahatsızlandıklarını belirtmeleri üzerine zehirlenme şüphesi ile Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne kaldırıldı. 50 öğrenciye burada serum takıldı. Çocukların yapılan tahlillerinde zehirlenmeye dair bir bulguya rastlanmazken, 45'i taburcu edildi. 5 öğrencinin ise bir süre gözetim altında tutulduktan sonra taburcu edileceği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.14 17:49 - Son Güncellenme: 2016.03.14 17:49 - HABER MERKEZİ
A