Diyarbakır-Bingöl karayolunu trafiğe kapattı
PKK'lı bir grup, Diyarbakır-Bingöl yolu üzerinde hendek kazarak yolu trafiğe kapattı. Yolda uzun araç kuyrukları oluştu.
2015.08.15 15:23 - Son Güncellenme: 2015.08.15 15:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgilere göre, dün gece güvenlik gerekçesiyle araçların geçişine izin verilmeyen Diyarbakır-Bingöl karayolu üzerinde bulunan Fisovası mevkiine gelen bir grup PKK'lı, yola hendek kazdı.
Bu nedenle yol trafiğe kapanırken, uzun araç kuyruklarının oluştuğu yolda sürücülerin bekleyişi sürüyor.