Diyarbakır-Bingöl karayolunu trafiğe kapattı

Diyarbakır-Bingöl karayolunu trafiğe kapattı

PKK'lı bir grup, Diyarbakır-Bingöl yolu üzerinde hendek kazarak yolu trafiğe kapattı. Yolda uzun araç kuyrukları oluştu.

2015.08.15 15:23 - Son Güncellenme: 2015.08.15 15:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Diyarbakır-Bingöl karayolunu trafiğe kapattı

Edinilen bilgilere göre, dün gece güvenlik gerekçesiyle araçların geçişine izin verilmeyen Diyarbakır-Bingöl karayolu üzerinde bulunan Fisovası mevkiine gelen bir grup PKK'lı, yola hendek kazdı.

Bu nedenle yol trafiğe kapanırken, uzun araç kuyruklarının oluştuğu yolda sürücülerin bekleyişi sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.15 15:23 - Son Güncellenme: 2015.08.15 15:23 - HABER MERKEZİ
A