Diyarbakır-Ankara uçağında koronavirüs paniği

Diyarbakır-Ankara uçağında koronavirüs paniği

Diyarbakır-Ankara seferi yapan yolcu uçağında koronavirüs paniği yaşandı. Diyarbakır'dan havalanarak Ankara'da iniş yapan uçakta ismi öğrenilemeyen bir kişi, koronavirüs taşıdığı şüphesiyle karantinaya alındı.

2020.07.02 15:55 - Son Güncellenme: 2020.07.02 16:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Diyarbakır-Ankara uçağında koronavirüs paniği
02:51 Bilim Kurulu Üyesi Özkan: Türkiye'de bağışıklık kazanma durumu binde 8

İLGİLİ VİDEO

Bilim Kurulu Üyesi Özkan: Türkiye'de bağışıklık kazanma durumu binde 8

Edinilen bilgiye göre, saat 11.10'da Diyarbakır-Ankara seferini yapan yolcu uçağı, Diyarbakır Havalimanından havalandı. Yolculuk sırsında fenalaşan bir kişiye müdahale eden görevliler, durumu Ankara Esenboğa Havalimanına bildirdi. Uçağın iniş yapmasıyla birlikte havalimanında bekleyen sağlık ekipleri gerekli önlemlerini aldı.

Uçağın iniş yapmasıyla birlikte özel kıyafetli filyasyon ekiplerini karşılarında gören diğer yolcular panik yaşadı. Yolcular, yaklaşık 30 dakika boyunca uçakta bekletilirken, koronavirüs taşıdığı düşünülen şahıs sağlık ekiplerince hastaneye kaldırılarak karantinaya alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.02 15:55 - Son Güncellenme: 2020.07.02 16:01 - HABER MERKEZİ
A