Diyanet İşleri Başkanı Erbaş: Şeker Bayramı diye bir bayram yok

Diyanet İşleri Başkanı Erbaş: Şeker Bayramı diye bir bayram yok

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, 'Şeker Bayramı' kullanımının yanlış olduğunu savundu.

2019.06.06 00:35 - Son Güncellenme: 2019.06.06 01:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Diyanet İşleri Başkanı Erbaş: Şeker Bayramı diye bir bayram yok

Prof. Dr. Erbaş"Şeker bayramı diye bir bayram yok, bu Ramazan Bayramı'dır. Çocuklara şeker verildiği için bayramın adı şeker bayramı olmaz. Bu bir ibadettir. Bu ramazanın kutsiyetine biraz hafiflik getiriyor. Bu şekilde kullananlar bundan vazgeçsinler" ifadelerini kullandı.

Erbaş, Twitter'dan paylaştığı mesajda "Bayramı tatil olarak görmeyelim, çünkü bu bir ibadettir. Büyüklerimizi, sevdiklerimizi ziyaret edelim. Hatırı sorulmamış hiçbir hasta, gönlü alınmamış hiçbir yaşlı bırakmayalım. Yetimlerin, gariplerin, kimsesizlerin tebessümleriyle bayramımıza bir kat daha anlam katalım" diye yazdı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.06 00:35 - Son Güncellenme: 2019.06.06 01:25 - HABER MERKEZİ
A