Diyabet ilacını unutunca yanıyordu

Diyabet ilacını unutunca yanıyordu

Manisa'nın Turgutlu ilçesinde, insülin iğnesini zamanında vurmayınca rahatsızlanarak kullandığı kamyonun kontrolünü kaybeden kişi, devrilip alev alan araçtan çevredekiler tarafından kurtarıldı.

2014.01.06 21:17 - Son Güncellenme: 2014.01.06 22:55 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Diyabet ilacını unutunca yanıyordu

 

İzmir-Ankara karayolu Avşar köyü mevkisinde, Aydın Bacaksız yönetimindeki deri yüklü kamyon, kontrolden çıkıp yol kenarındaki toprak yığınına çarptıktan sonra yaklaşık 100 metre sürüklendi.

Kazayı görenler, alev alarak yanmaya başlayan kamyonun içinden sürücü Bacaksız'ı çıkardı. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü.

Turgutlu Devlet Hastanesinde tedavi altına alınan Aydın Bacaksız'ın sağlık durumunun iyi olduğu, insülin iğnesini zamanında vurmayınca rahatsızlanarak kullandığı kamyonun kontrolünü kaybettiğini söylediği öğrenildi. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.06 21:17 - Son Güncellenme: 2014.01.06 22:55 - HABER MERKEZİ
A