DİSK'i protesto edenler dışarı atıldı

DİSK'i protesto edenler dışarı atıldı

DİSK'in 15. Olağan Genel Kurulunda gerginlik bitmiyor. DİSK'e bağlı Genel-iş Sendikasında çalışırken işten atılan Oya Baydak'a destek vermek için eylem yapan gruba sendika görevlileri müdahale etti.

2016.02.12 13:39 - Son Güncellenme: 2016.02.12 13:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
DİSK'i protesto edenler dışarı atıldı

Toplantıdan dışarı atılan eylemcilere, DİSK görevlileri sert bir şekilde müdahale etti. Eylemlerine dışarıda da devam eden grubu polis bina önünden uzaklaştırmak istedi. Bu sırada eylemcilerle polis arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine Çevik Kuvvet ekipleri bina önüne geldi. Eylemciler gözaltına alınarak, polis otosuna götürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.12 13:39 - Son Güncellenme: 2016.02.12 13:39 - HABER MERKEZİ
A