Dışişleri Bakanlığı'ndan Türkiye-Rusya görüşmesine ilişkin açıklama

Dışişleri Bakanlığı'ndan Türkiye-Rusya görüşmesine ilişkin açıklama

Dışişleri Bakanlığı, Türkiye-Rusya Üst Düzey İşbirliği Konseyi'nin (ÜDİK) alt birimi olan Ortak Stratejik Planlama Grubu'nun VII. Toplantısı hakkında açıklama yaptı.

2019.03.27 10:26 - Son Güncellenme: 2019.03.27 10:31 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Dışişleri Bakanlığı'ndan Türkiye-Rusya görüşmesine ilişkin açıklama

Dışişleri'nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Türkiye-Rusya Üst Düzey İşbirliği Konseyi'nin (ÜDİK) alt birimi olan Ortak Stratejik Planlama Grubu'nun VII. Toplantısı 29 Mart 2019 tarihinde Antalya'da düzenlenecektir.

Sayın Bakanımızın ve Rus mevkidaşı Sergey Lavrov'un başkanlıklarında gerçekleştirilecek Ortak Stratejik Planlama Grubu toplantısında, iki ülke ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve uluslararası gelişmelere ilişkin kapsamlı görüş alışverişinde bulunulması öngörülmektedir.

Toplantı sonunda, Türkiye Cumhuriyeti ile Rusya Federasyonu Dışişleri Bakanlıkları Arasında 2019-2020 İstişare Planı imzalanacaktır."

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2019.03.27 10:26 - Son Güncellenme: 2019.03.27 10:31 - HABER MERKEZİ
A