Dişi Kanaryalar tam gaz çalışıyor
Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı, yeni sezon hazırlıklarını Metro Enerji Salonunda yaptığı çalışmayla sürdürdü.
2016.09.07 13:49 - Son Güncellenme: 2016.09.07 13:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Başantrenör Dikeoulakos yönetiminde gerçekleştirilen sarı-lacivertlilerin antrenmanı 2 saat sürdü. Topla yapılan ısınma hareketleriyle başlayan antrenman, savunma çalışmasıyla sona erdi. Antrenmanda genç takım oyuncuları da yer aldı.
Fenerbahçe, yarın yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.