'Direksiyon yasağı şeytandan koruyor'

'Direksiyon yasağı şeytandan koruyor'

Suudi Arabistan'da başmüftü Şeyh Abdülaziz Bin Abdullah, kadınların araba kullanma yasağının toplumu şeytandan koruduğunu söyledi

2013.11.29 22:37 - Son Güncellenme: 2013.11.29 22:38 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
'Direksiyon yasağı şeytandan koruyor'


Suudi Arabistan, dünyada kadınların araç kullanmasının yasak olduğu tek ülke, geçen ay en az 16 kadın yasağı delince ceza yedi. Medine'de konuşan başmüftü Şeyh Abdülaziz ise "Kadınlara araba kullanma izni verme sorunu, toplumun en büyük endişelerinden biri olmamalı. Yasak şerden korumak içindir" dedi.

Başmüftünün sözleri, aktivistlerin, önceki gün görüştükleri İçişleri Bakanı Prens Muhammed Bin Nayif'in kendilerine, yetkililerin yasağı yeniden ele almayı düşündükleri açıklamasından sonra geldi.

Azie El Yusuf isimli aktivist, "Bu hakkın bize verilmesi için kralın onay vermesini umuyoruz" dedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.29 22:37 - Son Güncellenme: 2013.11.29 22:38 - HABER MERKEZİ
A