Dinçer'den sütten zehirlenme açıklaması
Milli Eğitim Bakanı Dinçer, okullarda dağıtılan sütten zehirlenme iddialarını yanıtladı
2012.05.02 15:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Dinçer, Bakanlar Kurulu toplantısının ardından Milli Eğitim Bakanlığı'na geçerken, basın mensuplarının okullarda dağıtılan sütten zehirlenme iddialarına ilişkin sorularını yanıtladı.
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, okullarda dağıtılan sütten zehirlenme iddialarına ilişkin, ''Şu ana kadar elde ettiğimiz bilgiler bir zehirlenme vakası değil. Çocukların bazılarının süt içtikten sonra midesinin bulandığına dair şikayetler olunca onlar tetkike alındı, hastanelere götürüldüler'' dedi.
Dinçer, hastaneye kaldırılan çocukların sağlık durumlarının incelendiğini, ilk tespitlere göre çocukların süte karşı hassasiyet gösterdiklerinin belirlendiğini ifade etti.