Dilara Gönder çöpçülüğe el attı
NTV'de uzun yıllar spor spikerliği yaptıktan sonra 'Zor İşler' isimli programla ekranlara dönüş yapan Dilara Gönder şimdi de çöpçü oluyor.
2013.04.04 09:36 - Son Güncellenme: 2013.04.04 09:36 - Medya - HABER MERKEZİ
NTV'de uzun yıllar spor spikerliği yaptıktan sonra 'Zor İşler' isimli programla ekranlara dönüş yapan Dilara Gönder şimdi de çöpçü oluyor.
Dilara Gönder, bir süre önce kariyerine farklı çalışmalarla devam etmek istediğini açıklayıp spikerliği bırakmıştı. Ünlü spiker bu kararının ardından çok geçmeden yeni projesi 'Zor İşler' ile ekranlara geri döndü.
Dilara Gönder, yapımcılığını ve sunuculuğunu kendisinin yaptığı programda şimdi de çöpçülüğe el atıyor.
"Zor İşler" programı bu akşam 21.00'da yeni bölümüyle NTV ekranlarında yayınlanacak.