Dikkat denetim başlıyor

Dikkat denetim başlıyor

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, yarın İstanbul'da yapılacak egzoz gazı denetimlerinde, sınırı aştığı belirlenen araçların sahiplerine cezai işlem uygulanacak.

2014.08.27 13:39 - Son Güncellenme: 2014.08.27 13:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Dikkat denetim başlıyor


 

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, otobüs, kamyon ve servis  minibüslerinin egzoz gazı emisyon ölçümleri sıkı takibe alındı.

Bu kapsamda, yapılacak ölçümler sonucunda egzoz gazı salınımları eşik  değerin üzerinde çıkan taşıtlara, Çevre Kanunu'nun 20. maddesi uyarınca bin 755  lira para cezası kesilecek.

 
Denetimler, özellikle trafiğin yoğun yaşandığı kent merkezlerinde  motorlu taşıttan kaynaklı egzoz gazı emisyonlarının azaltılması ve 10 numara yağ  gibi maddelerin kullanılmasının tespitinde de faydalı olacak.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.08.27 13:39 - Son Güncellenme: 2014.08.27 13:43 - HABER MERKEZİ
A