Dijital elektrik sayaç panolarını ateşe verdiler!
Mardin'in Nusaybin ilçesinde, yeni kurulan 2 dijital elektrik sayaç panosu, kimlikleri belirsiz kişi ya da kişilerce ateşe verilerek, yakıldı.
2019.03.20 12:08 - Son Güncellenme: 2019.03.20 12:09 - Güncel - HABER MERKEZİ
Nusaybin ilçesindeki Devrim ve 8 Mart Mahalleleri'nde yeni kurulan dijital elektrik sayaç panoları kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce ateşe verildi.

Panoların yandığını gören mahalle sakinleri, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, 2 panodaki yangını kısa sürede söndürerek, kontrol altına aldı. Polis, panoları ateşe verenleri yakalamak için çalışma başlattı.

