Diego Ribas ile yollar ayrıldı

Diego Ribas ile yollar ayrıldı

Fenerbahçe, Brezilyalı futbolcusu Diego Ribas ile yolların ayrıldığını açıkladı.

2016.07.19 18:43 - Son Güncellenme: 2016.07.19 18:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Diego Ribas ile yollar ayrıldı

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "Futbolcumuz Diego Ribas ile kulübümüz arasında bulunan sözleşme, karşılıklı olarak feshedilmiştir. Brezilyalı futbolcuya bugüne kadar takımımıza verdiği emekler için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz." ifadeleri kullanıldı.

Fenerbahçe'ye 2014-2015 sezonunda transfer edilen Diego, iki sezonda sarı-lacivertli takım ile çıktığı 53 lig maçında 5 gole imza attı. 31 yaşındaki futbolcu, Türkiye Kupası'nda ise 12 maçta 3 gol kaydetti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.19 18:43 - Son Güncellenme: 2016.07.19 18:43 - HABER MERKEZİ
A