Didem Uzel deniz sezonunu Miami'de açtı

Didem Uzel deniz sezonunu Miami'de açtı

Ünlü oyuncu Didem Uzel Sarı tatil sezonunu Miami'de açtı.

2016.04.10 18:53 - Son Güncellenme: 2016.04.10 18:53 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Didem Uzel deniz sezonunu Miami'de açtı

Oyuncu Didem Uzel evlendikten sonra eşi Selim Sarı ile 6 yıl önce Amerika'nın New York kentine yerleşmişti.

Yılın büyük bir bölümü Amerika'da geçiren çift ülkeyi keşfetmeye devam ediyor.

Daha önce Los Angeles, San Francisco gibi şehirlere giden ünlü çift bu kez tatil için Miami'ye gitti.

Deniz sezonunu açan güzel oyuncu Miami sahillerinden bu fotoğrafını paylaşıp altına 'Küçük kaçamaklar' notunu yazdı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.04.10 18:53 - Son Güncellenme: 2016.04.10 18:53 - HABER MERKEZİ
A