Didem isyan etti
Oryantal hakkında yorum yapan Didem' oryantal çok masum bir dans' dedi
2013.09.04 15:01 - Son Güncellenme: 2013.09.04 15:01 - Magazin - HABER MERKEZİ
Oryantel Didem geçtiğimiz gece ödül aldı. Türkiyedeki dans algısından yakınan Didem "Türkiye'de bu konu hakkında önyargılar var. Ben Çin'e gittiğimde 7den 70e herkesin dans ettiğini gördüm. Arap ülkesi Çin'i ele almış ve oradaki çok ünlü kareograf Yusuf Şer ile röportaj yapmış ve Türkiye'den dansın çıkmadığını, Türk dansçıları kötüleyerek söyledi. Çok morelim bozuldu. Dans etmek sadece vücudunu göstermek değildir, Türk dansçıları bunu anlamıyor. Dans etmek, kareografiyi göstermektir. Bizim kostümlerimiz salsanınkinden daha kapalı olabiliyor. Çok masum bir dans oryantal." dedi.