Didem Arslan Yılmaz'dan Altın Kelebek tepkisi

Didem Arslan Yılmaz'dan Altın Kelebek tepkisi

Habertürk TV'de yayınlanan 'Türkiye'nin Nabzı' programının moderatörü Didem Arslan Yılmaz, Altın Kelebek Ödül Töreni ile ilgili olarak "Aday adaylığından çıkarılmak istiyorum. Çünkü sonuçları 'önceden belli olduğu' tartışmaları bitmiyor. Böyle ise, bu tiyatronun içinde yer almak istemem" dedi.

2019.10.02 17:59 - Son Güncellenme: 2019.10.02 18:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Didem Arslan Yılmaz'dan Altın Kelebek tepkisi

Altın Kelebek ödüllerine aday gösterilen ve Habertürk TV'de yayınlanan 'Türkiye'nin Nabzı' programının moderatörü Didem Arslan Yılmaz, kişisel Twitter hesabında bir açıklamada bulundu.

​Yılmaz şunları söyledi:

"Altın kelebek ödüllerine yine adayı gösterilmişim. Ancak son yıllarda 'tartışmalı' ödül dağıtıldığı iddia ediliyor. Aday adaylığından çıkarılmak istiyorum. Çünkü sonuçları 'önceden belli olduğu' tartışmaları bitmiyor. Böyle ise, bu tiyatronun içinde yer almak istemem."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.10.02 17:59 - Son Güncellenme: 2019.10.02 18:00 - HABER MERKEZİ
A