DGS başvuruları başladı

DGS başvuruları başladı

Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Önlisans programları mezunlarının gireceği lisans öğrenimine Dikey Geçiş Sınavı (DGS) başvuruları başladı.

2013.05.27 14:51 - Son Güncellenme: 2013.05.27 14:51 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
DGS başvuruları başladı

 

ÖSYM'nin internet sitesinde yapılan açıklamaya göre, meslek yüksekokulları ve açıköğretim önlisans programları mezunlarının gireceği lisans öğrenimine Dikey Geçiş Sınavı (DGS) başvuruları 27 Mayıs-5 Haziran arasında yapılacak.

Sınava mezun olanlar ile son sınıfta olup staj dışındaki mezuniyet şartlarını yerine getirmiş olanlar başvurabilecek.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) meslek yüksekokullarının son sınıf öğrencileri ve mezunları, meslek yüksekokulu adını taşımayan fakat bir mesleğe hazırlayan ön lisans programlarından mezun olanlar ve aynı koşullarda yurtdışından mezun olup denkliği kabul edilenler de DGS'ye başvuru yapabilecek. İlahiyat Lisans Tamamlama Programlarına (İLİTAM) yerleştirme de DGS puanlarına göre merkezi olarak yapılacağından, bu programlara başvuracak adayların da DGS'ye girmeleri gerekiyor.

BAŞVURULAR İNTERNET ÜZERİNDEN

Sınava başvurmak isteyen adaylar, 2013-DGS Kılavuzu ile Aday Başvuru Formuna başvuru süresi içinde ÖSYM'nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden ulaşılabilecek. Kılavuz dağıtımı ve satışı yapılmayacak.

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2013.05.27 14:51 - Son Güncellenme: 2013.05.27 14:51 - HABER MERKEZİ
A