Detroit iflas dalgası başlatıyor

Detroit iflas dalgası başlatıyor

Meredith Whitney, Detroit'in geçtiğimiz hafta iflasını sonrasında yerel yönetimlerde iflas dalgasının başlayacağını savundu.

2013.07.24 09:01 - Son Güncellenme: 2013.07.24 09:02 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Detroit iflas dalgası başlatıyor

ABD'nin ünlü bankacılık analistlerinden Meredith Whitney, Financial Times gazetesine yaptığı açıklamada Detroit'in geçtiğimiz hafta iflasını ilan etmesinin ABD'nin trilyonlarca dolar büyüklüğündeki yerel yönetim tahvil piyasasında bocalamaya, sersemlemeye yol açacağını savundu.

   
2010 yılı sonunda yaptığı değerlendirmede ABD'de 50-100 kayda değer yerey yönetim iflası yaşanacağı öngörüsünde bulunan Whitney, FT'ye yaptığı açıklamada, "Sadece Michigan eyaletinde Detroit gibi 5 kent daha var. Detroit, neler yaşanabileceğini en korkunç örneği, ancak Detroit'in iflas ilani tek seferlik bir durum olarak algılanmamalı"diye konuştu.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.07.24 09:01 - Son Güncellenme: 2013.07.24 09:02 - HABER MERKEZİ
A