Derincespor deplasmanda galip

Derincespor deplasmanda galip

SPOR Toto 3'üncü Lig 2'nci Grup'ta Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyespor, evinde ağırladığı Derincespor'a 1-0 mağlup oldu.

2016.03.18 15:40 - Son Güncellenme: 2016.03.18 15:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Derincespor deplasmanda galip

STAT: 12 Şubat  

HAKEMLER: Burak Özcan (xxx), Evren Çağlar (xxx), Recep Yıldırım (xxx) 

KAHRAMANMARAŞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR: Eray (xx)- Hüseyin (xx), İsmail (xx), Mehmet (xxx), Kemal (xx) (Dk.82 Kerem), Ömer (xxx), Yusuf (xx), Yunus (x), Emre Bayram (x) (Dk.58 Murat Tan x), Ümit (xx) (Dk.67 İlhan x) İlyas (xx) 

DERİNCESPOR: Ömürcan (xxx)- Cihan (x) (Dk.32 Serhat xx), Ahmet (xx) (Dk.63 İbrahim xx), Fatih (xx), Ekrem (xxx), Ferit (xxx), Hakkı (xxx), Onur (xx), Artun (xx), Emre Kaba (x), Aykut (xx) (Dk.90 Murat Aydın) 

GOL: Dk.76 İbrahim (Derincespor) 

KIRMIZI KART: Dk.79 Ekrem (Derincespor) 

SARI KARTLAR: Emre Bayram, Mehmet (Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyespor), İbrahim, Artun, Ömürcan (Derincespor) 

SPOR Toto 3'üncü Lig 2'nci Grup'ta Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyespor, evinde ağırladığı Derincespor'a 1-0 mağlup oldu. 

76'ncı dakikada Ekrem'in pasıyla topla buluşan İbrahim'in düzgün vuruşunda meşin yuvarlak fileleri havalandırdı: 0-1. 

79'uncu dakikada hakem, Mehmet'e tekme atan Derincesporlu Ekrem'i kırmızı kartla cezalandırıp oyun dışı bıraktı. 

Karşılaşma konuk takımın 1-0 üstünlüğüyle sona erdi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.18 15:40 - Son Güncellenme: 2016.03.18 15:40 - HABER MERKEZİ
A