Derbide kazanan yok!

Derbide kazanan yok!

Süper Lig'in 3. haftasında oynanan derbi maçta Galatasaray ile Fenerbahçe 0-0 berabere kaldı.

2020.09.27 20:54 - Son Güncellenme: 2020.09.27 21:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Derbide kazanan yok!

Süper Lig'in 3. haftasındaki derbide Galatasaray ile Fenerbahçe 0-0 berabere kaldı. 

 

Maçın başında sahaya atılan bir meşale Marcao tarafından saha dışına çıkarıldı. 

 

Türk Telekom Stadı'nda oynanan ve Ali Palabıyık, Serkan Olguncan, Mehmet Cem Satman hakem üçlüsünün yönettiği mücadelenin ilk yarısı 0-0 sona erdi.

İkinci 45 dakikada da tarafların eşitliği bozma çabaları sonuç vermeyince derbi başladığı gibi bitti.

Bu sonucun ardından Süper Lig'de 3. hafta sonrası Galatasaray puanını 7'ye, Fenerbahçe ise 5'e çıkardı. 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.09.27 20:54 - Son Güncellenme: 2020.09.27 21:00 - HABER MERKEZİ
A