Derbide kazanan çıkmadı!
Spor Toto Süper Lig'deki erteleme maçında Galatasaray evinde Fenerbahçe ile 0-0 berabere kaldı.
2016.04.13 21:27 - Son Güncellenme: 2016.04.13 21:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Türk Telekom Arena'da oynanan mücadelede iki takımda aradığı golü bulamayınca 1'er puanı paylaştılar.
Bu sonucun ardından Fenerbahçe puanını 61'e yükseltirken lider Beşiktaş'ın 5 puan gerisinden kaldı, Galatasaray da puanını 41'e yükseltti.