Derbi sonrası Bursa'da gerginlik

Derbi sonrası Bursa'da gerginlik

İstanbul Olimpiyat Stadı'nda oynanan ve Galatasaray'ın 2-0'lık üstünlüğü ile sonuçlanan Beşiktaş derbisi sonunda Bursa'da her iki takımın taraflarının maçı seyrettiği mekanda gergin dakikalar yaşandı.

2015.01.05 08:32 - Son Güncellenme: 2015.01.05 08:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Derbi sonrası Bursa'da gerginlik


2015'in ilk derbisinde Galatasaray, İstanbul Olimpiyat Stadı'nda karşılaştığı Beşiktaş'ı Felipe Melo'nun ve Burak Yılmaz'ın golleriyle 2-0 mağlup etti. Gergin geçen maçın 62. dakikasında Veli Kavlak'ın kırmızı kart görmesiyle kafelerde maçı izleyen taraflar arasında gerginlik yaşandı.

Bursa'nın Nilüfer İlçesinde bulunan Görükle civarındaki bir kafede, derbinin bitmesi ile birlikte tatsızlık yaşandı.

Galibiyet sevincini kutlayan Galatasaray taraftarlarına tepki gösteren Beşiktaş taraftarları arasında arbede yaşandı. Yaklaşık 150 kişilik taraftar grubunun arasında yaşanan gerginlik sonrası olay yerine gelen polis ekipleri taraftarları ayırdı. Polis ekipleri yaşanan gerginlik sonunda çevrede yoğun güvenlik önlemi aldı.

İlk olayların ardından Görükle Caddesi'ne çıkan taraftar grupları sözlü atışmaya devam etti. Ardından Galatasaraylı taraftarlar galibiyeti marşlar ve tezahüratlarla kutladı. Taraftarlar ardından olaysız bir şekilde dağıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.05 08:32 - Son Güncellenme: 2015.01.05 08:34 - HABER MERKEZİ
A