Derbi maçlarına deplasman yasağı taraftarları etkiledi

Derbi maçlarına deplasman yasağı taraftarları etkiledi

İstanbul'da derbi maçlara deplasman yasağı geldi. İstanbul Valiliği; Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kendi aralarında oynayacağı Süper Lig ve Türkiye Kupası müsabakalarına misafir takım seyircisi alınmayacağını açıkladı. Alınan karar taraftarın sert tepkisine neden oldu.

2022.09.29 15:18 - Son Güncellenme: 2022.09.29 17:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Derbi maçlarına deplasman yasağı taraftarları etkiledi

SADİYE GÜRSOY / BURSADA BUGÜN

Dün alınan kararda Beşiktaş - Fenerbahçe maçına sarı-lacivertli taraftarlar alınmayacak. Misafir tribünü için ayrılan koltuklar, "Beşiktaş taraftarları için satışa sunulacak" denilmişti. 

Bugün yapılan açıklamada İstanbul Valiliği; Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kendi aralarında oynayacağı maçlarda misafir takım seyircisi alınmayacağını açıkladı. 

Bu karar taraftarların sert tepkisine neden oldu. Sosyal medyada paylaşımlarıyla tepkisini koyan taraftarlar bu duruma yakındı. 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.09.29 15:18 - Son Güncellenme: 2022.09.29 17:15 - HABER MERKEZİ
A