Derbi maçlarına deplasman yasağı taraftarları etkiledi
İstanbul'da derbi maçlara deplasman yasağı geldi. İstanbul Valiliği; Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kendi aralarında oynayacağı Süper Lig ve Türkiye Kupası müsabakalarına misafir takım seyircisi alınmayacağını açıkladı. Alınan karar taraftarın sert tepkisine neden oldu.
2022.09.29 15:18 - Son Güncellenme: 2022.09.29 17:15 - Spor - HABER MERKEZİ
SADİYE GÜRSOY / BURSADA BUGÜN
Dün alınan kararda Beşiktaş - Fenerbahçe maçına sarı-lacivertli taraftarlar alınmayacak. Misafir tribünü için ayrılan koltuklar, "Beşiktaş taraftarları için satışa sunulacak" denilmişti.
Bugün yapılan açıklamada İstanbul Valiliği; Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kendi aralarında oynayacağı maçlarda misafir takım seyircisi alınmayacağını açıkladı.
Bu karar taraftarların sert tepkisine neden oldu. Sosyal medyada paylaşımlarıyla tepkisini koyan taraftarlar bu duruma yakındı.






