Derbi maçında 32 kişiye çeşitli suçlardan adli işlem

Derbi maçında 32 kişiye çeşitli suçlardan adli işlem

Galatasaray ile Fenerbahçe'nin karşı karşıya geldiği maçta 32 kişiye adli işlem yapıldı.

2019.09.29 14:22 - Son Güncellenme: 2019.09.29 14:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Derbi maçında 32 kişiye çeşitli suçlardan adli işlem

Süper Lig'in 6. haftasındaki Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde "6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun'a  muhalefet" suçlarından 32 kişiye adli işlem yapıldı. 

İstanbul Spor Güvenliği Şube Müdürlüğü ekipleri, Ali Sami Yen Spor  Kompleksi Türk Telekom Arena Stadyumu'nda Galatasaray ile Fenerbahçe'nin karşı  karşıya geldiği maçta, 3 kişiye usulsüz seyirci temin etmek, 8 kişiye usulsüz  seyirci girişi, 7 kişiye alkollü giriş, 7 kişiye sahaya yabancı madde atmak, 1  kişiye yasak madde satışı, 2 kişiye meşale yakmak, 2 kişiye karaborsa, 2 kişiye  de hakaret olmak üzere toplam 32 kişiye "6222 sayılı Sporda Şiddet ve  Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun'a muhalefet" suçlarından adli işlem yaptı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.09.29 14:22 - Son Güncellenme: 2019.09.29 14:23 - HABER MERKEZİ
A