Derbi biletlerine ilgi yok!
Bugüne kadar Galatasaray-Fenerbahçe derbisi için satılan biletler çok düşük seviyede kaldı.
2014.10.15 15:08 - Son Güncellenme: 2014.10.15 15:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Fanatik'in haberine göre, Galatasaraylı taraftarlar şu saate kadar biletlere pek ilgi göstermedi. Önceki derbilere oranla çok düşük bir satış gerçekleştiği bildirildi.
18 Ekim Cumartesi günü oynanacak derbi müsabakası için sadece 7800 taraftar passolig kartlarına yükleme yaptı. Bu sayının ilerleyen günlerde artması bekleniyor.
Passolig verilerine göre, yaklaşık 90 bin Galatasaray taraftarı kart satın aldı.