Depresyonun sebebi patronlar çıktı!

Depresyonun sebebi patronlar çıktı!

İşyerinde mutsuz ve depresif mi hissediyorsunuz? Sebep muhtemelen patronunuz!

2013.11.04 18:27 - Son Güncellenme: 2013.11.05 10:00 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Depresyonun sebebi patronlar çıktı!

Danimarkalı araştırmacılar işyerindeki depresyonun en büyük sebebinin patronlar olduğunu ortaya çıkardı.

Aarhus Üniversitesi Hastanesi tarafından yürütülen araştırmada 4237 kişi incelendi. Sonuç ise ilginçti. Genellikle işyerindeki depresyonun fazla mesaiden kaynaklandığı düşünülse de aşırı çalışmanın sadece stresi arttırdığı ancak patronun tavrının depresyonu tetiklediği kaydedildi.

Adaletsiz davranışlar, mobbing ve nezaket eksikliği çalışanları depresyona sürükleyebiliyor.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2013.11.04 18:27 - Son Güncellenme: 2013.11.05 10:00 - HABER MERKEZİ
A