Deprem bölgesinden tahliye edilen 14 bin 73 öğrenci illerine döndü

Deprem bölgesinden tahliye edilen 14 bin 73 öğrenci illerine döndü

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, afet bölgesindeki okulların kademeli olarak açılmasının normalleşmeye katkı sağladığını, bunun sonucunda da deprem felaketinin yaşandığı on ilden diğer şehirlere nakil yaptıran 14 bin 73 öğrencinin kendi illerine geri döndüğünü bildirdi.

2023.03.29 20:51 - Son Güncellenme: 2023.03.29 20:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Deprem bölgesinden tahliye edilen 14 bin 73 öğrenci illerine döndü

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, deprem bölgesindeki eğitim öğretim süreçlerine ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Afet bölgesindeki okullarımızı kademeli olarak açmamız, illerimizdeki normalleşmeye büyük katkı sağlıyor. Deprem sonrasında nakillerini farklı şehirlere aldıran evlatlarımızdan 14 bin 73'ü illerine geri döndü" ifadelerini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.03.29 20:51 - Son Güncellenme: 2023.03.29 20:52 - HABER MERKEZİ
A