Deprem bölgesinde içme suyu çalışmaları sürüyor
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Kahramanmaraş merkezli iki büyük depremden etkilenen 10 ilde içme suyu çalışmalarının sürdüğünü bildirdi.
2023.02.11 09:51 - Son Güncellenme: 2023.02.11 09:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Kahramanmaraş merkezli iki büyük depremden etkilenen 10 ilde içme suyu çalışmalarının hasar tespit sürecinin tamamlandığını açıkladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada; "Tüm içme suyu altyapısının %80'ini onararak afetzede kardeşlerimizin içme suyuna erişimi sağlanmıştır. Pazartesi itibarıyla depremin yaşandığı her noktada içme suyu sorunu ortadan kalkacaktır" denildi.

