Deprem anında hemşirelerin ilk aklına gelen bebekler oldu

Deprem anında hemşirelerin ilk aklına gelen bebekler oldu

Adana'da meydana gelen iki depremde hemşireler o anda ilk aklına gelen kuvözde yaşam mücadelesi veren bebekler oldu.

2023.02.14 11:14 - Son Güncellenme: 2023.02.14 11:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Deprem anında hemşirelerin ilk aklına gelen bebekler oldu
02:55 Deprem anında hemşirelerin ilk aklına gelen bebekler oldu

İLGİLİ VİDEO

Deprem anında hemşirelerin ilk aklına gelen bebekler oldu

6 Şubat günü merkez üssü Kahramanmaraş'ın Pazarcık ve Elbistan ilçeleri olan depremlerde Adana'da 416 kişi hayatını kaybetti. Depremde 12 bina yıkılırken, çok sayıda bina da hasar gördü. Depremde hastaneler de sallandı ancak hasar meydana gelmedi. Hastanelerdeki deprem anları ise anbean güvenlik kamerası tarafından görüntülendi.

Hastanede deprem olduğu anda hemşirelerin kendi hayatlarını hiçe sayarak yeni doğan yoğun bakıma koştukları ve kuvözlerin devrilerek bebeklerin hasar görmemesi için onlara sarıldıkları görüldü. Hemşire Nursen Erkovan, deprem olur olmaz hemen bebekleri düşündüklerini belirterek, "Ben de bir anneyim, hemen bebekler aklıma geldi. Koşup kuvözleri tutmaya başladık. Bu bebekler yoğun bakımda kalıyor. Onlara bir şey olmaması için mücadele ettik. Deprem çok büyüktü, inşallah bir daha böyle deprem olmaz. Çok zor anlardı" dedi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.02.14 11:14 - Son Güncellenme: 2023.02.14 11:15 - HABER MERKEZİ
A