Depodaki saman ve kömürler alev alev yandı

Depodaki saman ve kömürler alev alev yandı

TEKİRDAĞ'ın Malkara İlçesi'ne bağlı Bababancık beldesinde bir depoda çıkan yangında 2 bin saman balyası ile 5 ton kömür yandı.

2013.09.21 17:18 - Son Güncellenme: 2013.09.21 17:20 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Depodaki saman ve kömürler alev alev yandı

 

Yangın, dün gece 46 yaşındaki Raşit Yavuz'a ait içinde 5 ton kömür ve 2 bin saman balyasının bulunduğu evinin yanındaki depoda meydana geldi. Depodan yükselen alevleri gören Raşit Yavuz, hemen itfaiyeye haber verdi. Gelen ekipler, tüm depoyu saran alevleri yaklaşık 3 saat süren çalışmanın ardından söndürdü. Ancak depoda bulunan kömür ve saman tamamen yandı. Raşit Yavuz, saman balyalarını bugün yeni satın alarak depoya koyduğunu söyledi. İtfaiye ekipleri, yangının farelerin depodaki elektrik kablolarını kemirerek kısa devre yapmasına neden olmasıyla çıkmış olabileceği ihtimali üzerinde duruyor. Yangınla ilgili jandarma ekiplerinin başlattığı soruşturma sürüyor.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.21 17:18 - Son Güncellenme: 2013.09.21 17:20 - HABER MERKEZİ
A