'Deplasman yasağı' toplantısı başladı

'Deplasman yasağı' toplantısı başladı

İstanbul Valisi Vasip Şahin, deplasman yasağının kalması ile ilgili olarak 3 büyük kulübün başkanları ve temsilcileri ile bir araya geldi.

2016.09.20 10:34 - Son Güncellenme: 2016.09.20 10:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
'Deplasman yasağı' toplantısı başladı

İstanbul Valiliğinde gerçekleşen toplantıya Kulüpler Birliği Başkanı Göksel Gümüşdağ, Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, Fenerbahçe Genel Sekreteri Mahmut Uslu, İstanbul Vali Yardımcısı Aziz Mercan ve Kulüpler Birliği Vakfı Genel Sekreteri Mesut Altan katıldı.

Toplantıda kulüp temsilcileri deplasman yasağı ile ilgili olarak düşüncelerini paylaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.20 10:34 - Son Güncellenme: 2016.09.20 10:34 - HABER MERKEZİ
A