Denizlispor iki yeni isimle el sıkıştı
Denizlispor, orta saha oyuncusu Muhammed Himmet'i tekrar yuvaya döndürdü
2018.06.15 10:20 - Son Güncellenme: 2018.06.15 10:21 - Spor - HABER MERKEZİ
1. Lig ekiplerinden Denizlispor, arife günü transferde iki futbolcuya birden imza attırdı. Yeşil-siyahlıların altyapısından yetişen ve son olarak Gaziantep Gazişehir formasını giyen Muhammed Himmet Ertürk ile Adanasporlu Gökhan Süzen'i transfer etti.
İKİŞER YILLIK
24 yaşındaki Muhammed ile 30 yaşındaki Gökhan, yeşil-siyahlılarla 2 yıllık sözleşme imzaladı. Denizlispor'da 2013 senesinde profesyonelliğe imza atan son 2 yıldır kariyerini Gaziantep'te sürdüren Muhammet geride kalan sezonda 25 maça çıkıp 2 gol attı.