Denizlispor deplasmanda güldü

Denizlispor deplasmanda güldü

Göztepe'yi 1-0 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulunan Denizlispor Teknik Direktörü Koray Palaz, işlerinin kolay olmadığını ifade ederek, "Bundan sonra da 3 puanlara ihtiyacımız var" diye konuştu.

2016.02.19 21:43 - Son Güncellenme: 2016.02.19 21:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Denizlispor deplasmanda güldü

PTT 1. Lig'in 22. haftasında deplasmanda Göztepe'ye konuk olan Denizlispor, rakibini 1-0'lık skorla mağlup etti. Denizlispor'un başında sahaya çıktığı ilk resmi maçta galibiyet alan teknik direktör Koray Palaz, müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında, işlerinin kolay olmadığını söyledi. Takımla birlikte henüz 4 gün geçirdiklerini anlatan Palaz, "Antrenmanlarda bir oyun planı hazırladık. Bu oyuncu grubunun bu ligde kalabileceğine inandırmaya çalıştık. Bunun karşılığını sahada aldık. Kalemizi kapatmamız gerekiyordu, bunu yaptığımıza inanıyorum. Bundan sonra da 3 puanlara ihtiyacımız var, bu ilkti. 3 puanlar almak için mücadele edeceğiz" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.19 21:43 - Son Güncellenme: 2016.02.19 21:43 - HABER MERKEZİ
A