Denizlispor'da tek hedef galibiyet

Denizlispor'da tek hedef galibiyet

PTT 1.Lig takımlarından Denizlispor'da Samsunspor maçı hazırlıkları devam ediyor.

2013.09.12 14:28 - Son Güncellenme: 2013.09.12 14:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Denizlispor'da tek hedef galibiyet


Denizlispor, Cumartesi günü evinde oynayacağı Samsunspor maçından mutlaka galibiyetle ayrılmak istiyor.

PTT 1. Lig takımlarından Denizlispor'da Samnsunspor maçı hazırlıkları devam ediyor. Ligde geride kalan 3 haftada 1 galibiyet 2 mağlubiyet alan yeşil-siyahlılarda tek hedef galibiyet. Milli maçlar nedeniyle verilen arada her gün çift idman yapan Denizlispor, Samsunspor'u geçerek çıkışa geçmek istiyor. Oyuncularının antrenmanlardaki performansından memnun olduğunu belirten Denizlispor Teknik Direktörü Serdar Dayat, "Takım olarak günlerdir çift idman yaparak hazırlandık. Ligin ilk haftalarından şansız mağlubiyetler aldık. Ancak bunu tersine çevirmek bizim elimizde. Samsunspor ligin güçlü ekiplerinden. Biz kendi saha ve seyircimiz önünde taraftarımız da desteğiyle 3 puanı almak istiyoruz. İnşallah bu hedefime ulaşırız" dedi.

Serkan Tokat'ın yöneteceği ve Cumartesi günü saat 20: 00'de oynanacak maça Denizlispor'un şu ilk 11'le çıkması bekleniyor:

"Ozan, Ömer, Bülent, Simac, Süleyman, Ahmet, Barış, Fatih, Bajram, Serdar, Kahe."
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.12 14:28 - Son Güncellenme: 2013.09.12 14:28 - HABER MERKEZİ
A