Denizlispor'da Özcan Bizati dönemi

Denizlispor'da Özcan Bizati dönemi

PTT 1'inci Lig ekiplerinden Denizlispor'da geçen sezonun son 4 maçında göreve gelep takımı düşmekten kurtaran bu sezon başında eski Başkan Süleyman Urkay'la anlaşamayarak lig başlamadan istifa eden teknik direktör Özcan Bizati, "Yarım kalan işimi tamamlayamaya geldim" dedi.

2013.12.18 18:03 - Son Güncellenme: 2013.12.18 18:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Denizlispor'da Özcan Bizati dönemi

Yusuf Şimşek'in ayrılması üzerine takımın başına geçen Özcan Bizati, 1.5 yıllık sözleşme imzalayarak bugün işbaşı yaparken yuvaya dönmekten mutluluk duyduğunu söyledi.

Geçen sezon çalıştığı takımın büyük ölçüde değiştiğini, mevcut kadrodaki 25

oyuncudan 18'inin bu sezon geldiğini hatırlatan Özcan Bizati, şunları söyledi:

"İlk yarı sonuna kadar yapacağımız çalışmaların yanı sıra Adana Demirspor ve Boluspor maçlarında ekibi tanıyıp, ona göre transfer isteyeceğim. Yetersiz gördüğüm mevkilere takviye yapacağız."

Özcan Bizati, pazartesi günü deplasmanda oynayacakları Adana Demirspor maçından umutlu olduğunu dile getirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.18 18:03 - Son Güncellenme: 2013.12.18 18:03 - HABER MERKEZİ
A