Denizlispor'da hedef galibiyet

Denizlispor'da hedef galibiyet

PTT 1'inci Ligİ ekiplerinden Denizlispor'un teknik direktörü Özcan Bizati, pazar günü deplasmanda oynayacakları Ankaragücü maçını kazanıp ligde kalacaklarını ilan etmek istediklerini söyledi.

2013.04.30 16:51 - Son Güncellenme: 2013.04.30 16:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Denizlispor'da hedef galibiyet

"Bu işin şakası yok" diyen Özcan Bizati, şunları söyledi:

"Kurtulmak istiyorsak sahaya 11 futbolcuyla değil, tüm Denizli kenti olarak çıkmak zorundayız. 37 puan bizim için avantaj değil. 3 puan altımızda bulunan Kartalspor kazanır, aynı puana sahip olduğumuz Göztepe ile 35 puanlı Samsunspor da galip gelirse son hafta kıyamet kopar. Korkulu rüya görmemek için Ankaragücü'nü yenmekten başka çaremiz yok. Ben takımıma güveniyorum. Kazanıp kurtuluşumuzu ilan edeceğiz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.30 16:51 - Son Güncellenme: 2013.04.30 16:51 - HABER MERKEZİ
A