Denizli'de otobüs faciası! 20 yaralı...

Denizli'de otobüs faciası! 20 yaralı...

Denizli'de belediye otobüsü servis minibüsüne çarptı.

2014.08.08 09:17 - Son Güncellenme: 2014.08.08 10:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Denizli'de otobüs faciası! 20 yaralı...


Denizli'de belediye otobüsü ile servis minibüsü çarpıştı, ilk belirlemelere göre 20 kişi yaralandı.

Albayrak Meydanı'ndan Denizli Adliyesi yönüne giden Abdurrahman İlal yönetimindeki toplu taşım hizmeti veren belediye otobüsü, Nail Savcı idaresindeki işçi servisi minibüsüyle çarpıştı.

Kazada ilk belirlemelere göre her iki araçta bulunan 20 kişi yaralandı. Yaralılar çeşitli hastanelere kaldırıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.08.08 09:17 - Son Güncellenme: 2014.08.08 10:02 - HABER MERKEZİ
A