Denizli'de duble sevinç

Denizli'de duble sevinç

DENİZLİ'nin 3'üncü Lig'de zor günler yaşayan 2 takımı da haftayı galibiyetle kapatmanın sevincini yaşadı.

2014.10.13 14:17 - Son Güncellenme: 2014.10.13 14:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Denizli'de duble sevinç

Üçüncü Lig 2'nci Grup'a sezona şampiyonluk iddiasıyla başlayan, üst üste 3 mağlubiyet alan Denizli Büyükşehir Belediyespor, pazar günü Payaş Belediyespor'u deplasmanda tek golle yenerek kötü gidişe son verdi. Koltuğu sallantıda olan teknik direktör Selahaddin Dinçel, "Bocalama dönemi artık bitti. Hızla çıkışa geçeceğiz" dedi.

Üçüncü Grup'taki 4 haftalık hasretine Tire 1922'yi 1-0 yenerek son veren Kızılcabölük'te ise teknik direktör Hasan Şermet, "Psikolojik olarak rahatladık" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.13 14:17 - Son Güncellenme: 2014.10.13 14:17 - HABER MERKEZİ
A