Denizli Basket turnuvada şampiyon oldu
Denizli'de düzenlenen turnuvada ev sahibi Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket, Konyaspor'u mağlup ederek şampiyon oldu.
2019.09.24 18:33 - Son Güncellenme: 2019.09.24 18:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Türkiye Basketbol Ligi ekiplerinden Merkezefendi Belediyesi Basket tarafından PAÜ Arena'daki turnuvada, son maçta, ev sahibi ile Konyaspor karşılaştı.
Karşılaşmadan 76-52 galip ayrılan Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket şampiyonluğa ulaştı. Turnuvada Petkimspor ikinci, Konyaspor üçüncü, Fethiye Belediyespor ise dördüncü oldu. İlk maçta Lokman Hekim Fethiye Belediyespor'u 74-64 mağlup eden, ikinci maçta Petkimspor'a 71-69 yenilen Denizli Basket, son maçında Konyaspor'u 76-52 yenip turnuvanın birincisi olmayı başardı.
Turnuvanın son gününde Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket ile Konyaspor şampiyonluk mücadelesine çıktı. Merkezefendi Belediyesi Basket takımı, devreyi 39-29 galip kapattı. Yeşil-mavililer, rahat bir oyun ortaya koyup maçı 76-52 kazandı ve turnuvanın şampiyonu oldu. Petkimspor ikinci, Konyaspor üçüncü, Fethiye Belediye dördüncü oldu.