Denizi kirleten gemiye 58 bin lira ceza verildi

Denizi kirleten gemiye 58 bin lira ceza verildi

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğü ekipleri, denize atıksu bıraktığı belirlenen gemiye 58 bin 167 lira idari para cezası uyguladı.

2016.03.29 15:04 - Son Güncellenme: 2016.03.29 15:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Denizi kirleten gemiye 58 bin lira ceza verildi

 

Antalya Büyükşehir Belediyesi Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğü, deniz araçlarından kaynaklanan kirliliğe karşı yaptığı denetimlerde, Antalya Liman sahasında denize atıksu bıraktığı tespit edilen Togo bayraklı 3 bin 125 grostonluk 'M/V RANIA H' isimli gemiye, 58 bin 167 TL idari para cezası uygulandı. Ekipler kirlilikle ilgili önlem alınırken, cezayı ödeyen gemi, Antalya Limanı'ndan ayrıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.29 15:04 - Son Güncellenme: 2016.03.29 15:04 - HABER MERKEZİ
A