Denizde silah bulundu
Üsküdar sahilinde denizden 2 tabanca çıkartıldı.
2013.11.05 11:56 - Son Güncellenme: 2013.11.05 11:56 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Üsküdar'da bir ihbarı değerlendiren polis, denizde mühimmat araması yaptı. Deniz polisi tarafından yapılan aramalarda polis dalgıçları görev aldı. Yapılan aramalarda denizin dibinden iki adet tabanca çıkartılırken, bir hayli eskimiş olduğu gözlenen tabancalar, delil poşetlerine konuldu. Olay yeri inceleme ekipleri de bulunan tabancaları incelerken, polisin olayla ilgili başlattığı soruşturma sürüyor. Görgü şahitleri, "Polisin denizde arama yaptığını gördük. Herhalde birisi denize atlamış onu bulmaya çalışıyorlar sandık. İki tane silah çıkardıklarını gördük" dedi.