Denetlemeye gittiler organlarını bağışladılar

Denetlemeye gittiler organlarını bağışladılar

İzmir Sağlık Müdürlüğünü denetlemeye giden TSE görevlileri, organ bağışında bulundu.

2014.06.24 21:18 - Son Güncellenme: 2014.06.24 21:19 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Denetlemeye gittiler organlarını bağışladılar

İzmir Sağlık Müdürlüğüne denetim için giden Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tetkikçileri, organlarını bağışladı.

Bu yılki "Gözetim Tetkiki" kapsamında İzmir Sağlık Müdürlüğünde iki gün boyunca denetim gerçekleştiren TSE Baş Tetkik Görevlisi Yücel Akca ve Tetkik Görevlisi Selda Akatay, organ bağışı konusundaki çalışmalarını da inceledi.

TSE tetkikçileri, İzmir'in organ bağışında Türkiye'de ilk sırada olduğunu ve belirlenen hedefin oldukça üzerinde bağış alındığını gördü.
İl Sağlık Müdürü Bediha Türkyılmaz, organ bağışında bulunan Akca ve Akatay'a bağış kartlarını vererek duyarlılıklarından dolayı teşekkür etti.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2014.06.24 21:18 - Son Güncellenme: 2014.06.24 21:19 - HABER MERKEZİ
A