Demirtaş: 'Ortada Meclis yok ki, bizi Meclis'ten atsan ne olur'

Demirtaş: 'Ortada Meclis yok ki, bizi Meclis'ten atsan ne olur'

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, fezlekelerle ilgili açıklama yaptı.

2016.03.17 15:09 - Son Güncellenme: 2016.03.17 15:09 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Demirtaş: 'Ortada Meclis yok ki, bizi Meclis'ten atsan ne olur'

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, fezlekelerle ilgili "Meclis artık feshedilmiş ve kapatılmış durumdadır. Böyle bir ortamda bizi meclisten atsan ne olur, atmasan ne olur. Ortada meclis diye birşey yok" diye konuştu..

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2016.03.17 15:09 - Son Güncellenme: 2016.03.17 15:09 - HABER MERKEZİ
A