Demirtaş: 'Ortada Meclis yok ki, bizi Meclis'ten atsan ne olur'
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, fezlekelerle ilgili açıklama yaptı.
2016.03.17 15:09 - Son Güncellenme: 2016.03.17 15:09 - Siyaset - HABER MERKEZİ
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, fezlekelerle ilgili "Meclis artık feshedilmiş ve kapatılmış durumdadır. Böyle bir ortamda bizi meclisten atsan ne olur, atmasan ne olur. Ortada meclis diye birşey yok" diye konuştu..